Dagens BUS (brun-utan-sol)

Var ett tag sen jag funderade kring mina busvanor. Är lite periodare, och nyanserna i mitt ansikte varierar från dag till dag.....

På försäsongen var vi på innebandycup i Karlstad. Mycket vackra damer i min närhet, och då blir man självklart lite extra taggad på att se sådär stekigt solbrun ut. Tyvärr blir det ofta bakslag, och nedanstående bild bekräftar att man bör tänka sig för innan man lastar på en halv tub med kräm i ansiktet!


Min hud den har tre färger....tre färger har min hud!

Vill man vara negativ så bör jag inse det faktum att jag ser ut som en bajsbadande praktidiot. Men jag försöker ändå hitta det postitiva i min framtoning...

Jag har lyckats med något som få inom modevärlden ens kommer i närheten av. Jag har matchat färgen på mitt hår, mitt nylle och bladet på min klubba!
Orange, orange, orange.....

Eftersom jag bestämmer, så påpekar jag att detta är fullt medvetet gjort från min sida. Det må vara hänt att en vandrande apelsin inte får ligga mer än den genomsnittliga julbocken, men jag blir i alla fall en ikon bland stilbildande män världen över!

Stay orange...// Rickelito

Rösta på mig
- bollen är rund

Kommentarer
Postat av: Emelie

visst är det de? har du några tips på vart man ska åka och nåt man måste passa åp o se när man är där? :)

2008-12-18 @ 16:58:19
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja men det kan jag tänka mig att du är ;P

2008-12-18 @ 20:56:49
URL: http://thastajna.blogg.se/
Postat av: Rickelito

>>Emelie

Allt är bra, men undvik Phuket och Pattaya tycker jag...



>>Stina

Raggigt...

2008-12-18 @ 21:04:32
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0