Balls on fire!

Kör en fuling, bombar på med ännu ett meningslöst inlägg. Gäller att smida medan pungen är varm. Angående pungar (för det heter väl "en pung, flera pungar"?), så flög plöstligt fenomenet pansarpung rätt upp i knoppen på mig!
Alla killar vet vad jag talar om, det tillståndet som får pungpåsen att se ut som en rysk pensionär med allvarliga strålskador. Något som uppstår när bollarna får mer kyla än vad dom förtjänar.
Varför sitter jag här och tänker på manliga underliv? Inget korrekt svar, men vill gärna tro att det är min vistelse i kyliga trakter med mycket fritid som gör att jag får tid över att reflektera kring livets verkligt fascinerande innehåll.
Det blir inte mer verkligt än en livs levande pung! Glöm aldrig det folket.
En pung är två bollar...// Rickelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0