Scary movie!

Innan läggdags konstaterar jag att ni älskar mig. Ni behöver mig. Jag är ditt missbruk på nätet. Du återvänder för din dagliga dos av min verklighet. Innerst inne vill du inte, jag är ju sämst. Men bakom fasaden av uselhet döljer sig en kreativitet som fångar ditt intresse!
Tack, fick drömma mig bort några ögonblick. Sanningen är nog att de flesta hamnar här av misstag. Söker man på idiot, då transporteras man hit av gammal vana. Jag är idioternas representant i bloggvärlden. Visst, vi är en hel drös av mongon, men jag är ärkebiskop bland de retarderade...
Men finns säkert någon som älskar mig också? Någon ordblind, färgblind, dövstum och rövdum individ som finner mig attraktiv på det där läskiga sättet!
I still remember what you did last summer...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte ordblind, färgblind, dövstum eller rövdum heller för den delen. Jag tycker du är skitsnygg!

2011-09-10 @ 12:46:29
Postat av: Rickelito

anonym: The one and only!

2011-09-11 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0