Big girls dont cry!

Berätta om mitt kärleksliv? En anonym kommentar i det förra inlägget är lite nyfiken. Jag är precislika nyfiken som dig anonyme nätriddare...
Då jag knappt vet själv vad jag känner, så blir det än svårare att försöka redogöra för läsarna i textform. Men det är ingen hemlighet att jag gärna skulle ha en flickvän. Känner du dig träffad?
Min historia då? Jag har både sårat och blivit sårad. Tyvärr har nog mina senaste förhållanden fått lida lite av det som hänt tidigare. Gamla ärr som ligger svårläkta i hjärtat!
Men jag läser just nu boken "Alla får ligga", vilket bör resultera i att jag steg för steg kryper mot definitionen av en bra pojkvän. Va? Okej, skitsnack, men det är kul att lära sig lite nya knep i jakten på kvinnkött. Fast nu var det ju det här med kärlek.
Haffa mitt hjärta, så får du dras med mig tills du tröttnar. Dagens sämsta deal.
Movietajm...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Den smukke dansker

Smukke svensker! Læs den her blog, det er alt du behøver http://etiquetteforagentleman.tumblr.com/

2011-09-02 @ 13:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0