Love

Har precis varit på världens finaste begravning, ett värdigt farväl av min mamma som kommer vara saknad tills den dagen jag själv gör henne sällskap...

Klippte ut den dödsannons som var i tidningen för någon vecka sen. Visst är den fin? Om ni har tillgång till dagens UNT, så kan ni påsidan 20 i b-delen läsa de minnesord som mammas tjejkompisar skickat in till tidningen. Jag blir rörd av engagemanget hos människor, var och en har en bostadsrätt i mitt hjärta...
Nu har vi tagit farväl på riktigt, men jag kommer aldrig förstå. Aldrig fatta, i min värld är hon kvar!
Kärlek från din äldsta son...// Rikard

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-10-20 @ 15:32:25
Postat av: Anonym

Du är stark glöm aldrig det:)!

2011-10-21 @ 07:42:25
Postat av: "your future bestfriend"

beklagar så innerligt. kan inte för fem sekunder sätta mig in i din situation, allt jag kan tänka mig är hur förkrossad jag skulle vara om det hände mig. håll huvudet högt, bara att du klarat dig igenom hit visar en ontrolig styrka, jag beundrar dig. kram /a

2011-10-21 @ 15:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0