Always together!

Mina syskon och jag har förlorat en mamma. Pappa har förlorat sitt livs första och enda kärlek. Min moster har förlorat en syster. Mormor och Morfar har förlorat en dotter. Listan kan göras oändlig, och det gör så jävla ont i hela kroppen...
Efter att vi vakat vid sjuksängen i tre dygn, så fick hon äntligen somna in i armarna hos dom som älskar henne mest, familjen! Jag sov hela natten med hennes hand i min, och jag kommer bevara minnet av mamma i hjärtats finaste rum!
Jag ska bara fixa lite grejer mamma, sen kommer jag också...
Kärlek! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Anders N

Rickard,



Otroligt tråkigt hoppas att kunna hjälpa dig och familjen i denna tragik, du vet var vi finns.

Stora kramar

Familjen Nordgren

2011-10-02 @ 04:55:23
Postat av: E

Sitter med tårfyllda ögon.

Alla tankar går till er!

2011-10-02 @ 20:06:57
Postat av: Carro

Sänder tonvis med kramar till dig!

2011-10-02 @ 21:26:59
Postat av: Matilda

Kan inte föreställa mig hur det känns! Sitter och gråter när jag läser allt du skriver..Va stark! Sorgen avtar aldrig men den blir lättare att bära.

2011-10-03 @ 13:08:00
Postat av: Ida

Lider med dig Rikard! Mina tankar går till dig! massor av kramar!

2011-10-03 @ 15:40:14
URL: http://forbaskadekollektivtrafik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0