Jag vill vara som alla andra...

I år har du:

Lärt känna en ny vän: Verkligen inte
Fått ditt hjärta krossat: Varje lördagsnatt
Träffat någon som förändrat ditt liv: Han heter Klamydia, och jag hatar honom!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Sköterskorna på ungdomsmottagningen
Kysst en kompis: Bara sex


Blandat:

Vill du ändra ditt namn: Flåsbjörn, tack.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Spydde ner mig
Vilken tid vaknade du idag: Trött
Vad gjorde du igår runt midnatt: Porrsurfa och käka paj
Någonting som du längtar till: Bolaget
Senaste gången du träffade din pappa: Han är rädd för mig
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bli snygg, bli smal och att det blir mer accepterat med vuxenblöja
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Rimmar på mens
Vad gör dig irriterad just nu: Mina flatlöss
Långt eller kort: Stabilt
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag vet att jag är sämst


Din första:


Operation: Jag var Michael Jackson
Piercing: Pung
Tatuering: En sjörövare på röven
Bästa vän: Flaskan
Sport: Fickpingis
Husdjur: Fikus
Vaccination du minns: Ölmage
Förälskelse: Mig själv
Alkohol du drack: En luffares urin


Nu har jag lagt upp den här listan, precis som resten av cyberrymden. Gör detta mig cool? Om så är fallet, tack Kissie!


Du känns verkligen långt borta...// Rickelito




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0