I have the answers!

Vem är din allra bästa vän av din stora vänkrets?
Är en fegis och väljer att inte utse någon speciell. Men den jag umgås allra mest med nu är Tobbe Taggad, och med honom är man alltid taggad!
Hur ser drömkvinnan ut?
Blond, långa ben, rund röv, lagom smal. Jag har liten benfetisch, men däremot bröst spelar inte särskilt stor roll. Klart man helst slipper hänglökar, men det finns viktigare prylar på en kvinnas kropp...
Hur går det med innebandyn?
Eftersom jag drog till Norge i vintras och jobbade så blev innebandyn satt i andra hand. Älskar fjolleribandy galet mycket, så det var ganska tungt att inte kunna spela. Får se hur det blir framöver, har i alla fall inga planer på att lägga klubban på hyllan. Jag är ju nästan bäst i världen!
Vem är alla dikter du så fint skriver till?
Dikterna jag la upp tidigare skrev jag till en gammal flickvän som jag hade förlorat. Fick faktiskt tillbaka henne (vettefan om det var dikternas förtjänst), men det sket sig rätt fort igen. Jag är ganska sopig på det där som kallas förhållanden!
Jobbar du?
Jag jobbar på brännan dagligen!
Vad har du för framtidsplaner?
Tänkte bli superhjälte, men man fick tydligen inte vara lönnfet för att gå superhjälteutbildningen. I övrigt har jag planer på att bli en bättre människa!
Ångrar du något du gjort i livet?
Finns mycket jag borde ångra, och vid olämpliga tillfällen dyker en viss ångest upp. Tyvärr kan man inte skriva om det förflutna, bara försöka acceptera och gå vidare...
Är du singel?
Nej, jag har pojkvän! Vi bögar loss varje bakissöndag!

Känner du att folk ibland missuppfattar vem du egentligen är?
Det finns ju alltid två sidor av ett mynt, eller hur? Ibland kan jag känna att folk tror att det bara finns den snubben dom ser krypa omkring på kroggolvet och leta enkronor. Till dom som tycker illa om mig skulle jag kunna bjössa på en halvtimmes nyktert häng, så får vi se om uppfattningen fortfarande är att jag är en hjärtlös idiot som bajsar i buskar...
Det var alla undringar, ganska klent. Men fortsätt smygläsa, så ses vi i Nangijala!
Fallen stars! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Malin "Molle" Johansson

HAha sköna svar på tal ! ;)

2011-06-28 @ 23:25:35
URL: http://zonette90.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0