Party in my head!

Knegade extra (ledig från jobbet som hallick) i Norpan, gatupratare är helt klart ett underskattat yrke! Någon som ser vad min extranäsa är skapad av? Härlig juggesnok, alla dofter blir så mycket starkare när näsborrarna är rejält luftiga...
En äkta gatupratare har stil, finess och klass. Alltså är jag inte rätt man för jobbet!
Är man stark så måste man vara snäll! Sjukt skönt att jag är klenast i Norra Europa. Finns ingen anledning att vara snälling i onödan, världen har ett överflöd på översnälla individer...
Besatt av onda andar, någon som sitter inne på en skön ritual som får själkaparna att lämna min kropp? Försökte med ärtsoppa, och det som rinner ur mig nu liknar faktiskt ren ondska! Fråga Taggad, han springer runt och spyr i garderoberna...
Never is never, forever is now! // Rickelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0