Angels are true!

Innan veckan är slut befinner jag mig i Belgien på världens bästa festival. Jag borde egentligen vara överlycklig, fylld av odämpad förväntan inför tre dagars maniskt spårande!
Men jag åker inte med sol i sinnet, jag åker med åskmoln kroniskt mullrandes i hjärtat. Jag ska försöka koppla bort, försöka leva i nuet, försöka att enbart koncentrera mig på Svenska husmaffian och de andra magikerna på scenen. Men jag vet att det blir svårt, när som helst kan jag brista ut i tårar, och det är inte glädjetårar som sprutar.
Ingen av de andra 100 000 besökarna kan trösta mig, ingen. Gropen får inte bli för djup, inte glömma att andas. Det finns en framtid, och i den framtiden tänker jag finnas. Jag tänker göra framtiden stolt över att den får ta del av mig! Jag är bra, för jag är starkare än jag själv tror. Jag tror det i alla fall? Egentligen vet jag ingenting om mina styrkor, men jag är medveten nog att känna hur jag faller...
Feel yourself...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du verkar som en jävligt intressant person! Kram på dig!/J

2011-07-20 @ 00:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0