www.unt.se/rickelito

Det är nu officiellt, jag byter blogg, och framöver finner ni mig på Uppsala nya Tidning!
Uppsalas största dagstidning, och ett perfekt forum att vädra mina skruvade tankar på...

Hoppas ni som följt mig troget, även nu väljer att haka på till mitt nya palats? Det är ju er jag skriver för, precis som vanligt.

Vissa kommer nog bli lite besvikna, då det kommer handla en hel del om sport på den nya bloggen. Men misströsta icke, för jag lovar och svär att det även fortsättningsvis kommer finnas plats för massor av barnsligheter, precis som det alltid varit!

Den här sidan kommer ju självklart ligga kvar, och återupplivas den dagen tiden är inne. Men omväxling förnöjer, så ny skriver vi ett nytt kapitel i historien om världens töntigaste bloggare...
Vem vet, ibland kommer det kanske dyka upp ett och annat inlägg här också. Allt kanske inte riktigt är rumsrent nog att publicera på en tidning?


Wish me luck, era underbara jävlar! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till på den nya sidan! Det blir nog bra :D

2010-03-01 @ 15:45:30
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va tufft :D Grattis!

2010-03-01 @ 18:58:30
URL: http://vicktigt.blogg.se/
Postat av: Nakenjanne Jr.

Fiasko.. mina kommentarer blir deletade på din nya sida!

jag är dig iaf trogen tills döden skiljer oss åt:)

2010-03-05 @ 21:32:37
Postat av: Rickelito

Nakenjanne: Blir dom? :( Något är knas, för det är flera andras kommentarer som med försvinner...

Skriver du något icke rumsrent, eller? :=)

2010-03-06 @ 17:02:32
URL: http://www.unt.se/rickelito
Postat av: NakenJanne Jr.

värdelöst:)

haha nejdå jag är rumsren av mig:P

jag är iaf din blogg trogen tills döden skiljer oss åt!



peace

2010-03-07 @ 19:05:55
Postat av: Rickelito

Nakenjanne: Jag ska se om de går att lösa, roligare när man får lite kommentarer :=)

Hoppas vi lever länge, så får du läsa blogg i en jävla massa år ;)

2010-03-07 @ 20:26:44
URL: http://www.unt.se/rickelito
Postat av: Sarah Nylund

Tycker om det du skrev! Underhållande att se en del nyttiga grejer och inte bara det generella grejerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0