Vill du vara mitt flygplan?

Jag har kraschat i sängen, och har inga planer på att försöka ta mig härifrån!
Gårdagens bravader känns i hela kroppen...

Den svidande förlusten är inte smält, utan kommer förfölja mig under de närmaste dagarna. Tog ut mina aggressioner mot en vägg igår med knytnäven, vilket inte var ett briljant drag. Sjukt ont i handen idag, men det är rätt åt mig!

Det är liksom en sånn där dag då man skulle vilja bajsa med vargar...

Dagsformen är tveksam, lär inte vinna några nobelpris denna söndag. Kanske aldrig kommer vinna några priser överhuvud taget, förutom det pris som man får när man är världens största levande morot.



En äkta pappskalle...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: sara

tycker Sveriges största morot ska delta i bajs leken på ansiktsboken.. :)

2010-01-24 @ 23:25:01
URL: http://www.facebook.com/home.php?ref=home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0