Sov för fan...

Trots att jag varit den tröttaste skivan i brödrosten hela dagen, så har det ändå varit en underhållande lördag!
Grymt sällskap, med lite nya bekantskaper...

Kul när allt inte är som vanligt, och man får vara sådär härligt efterbliven! Man kan säga allt knasigt som poppar upp i hjärnan. Jag har inte alla hundar i koppel, utan lider av akut brist på hjärnceller.

Men hellre skrattar jag som ett pucko, istället för att vara den smartaste tjurskallen i byn...

Om jag fortsätter skriva nu, så är risken stor att det ballar ur totalt. Ögonlocken är som ett par hängpattar, vilket borde ses som ett tydligt tecken på att det är läggdags.



Vem tappade mig i golvet? // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Madelene

"Men hellre skrattar jag som ett pucko, istället för att vara den smartaste tjurskallen i byn..."



(Y)

2010-01-17 @ 14:35:10
URL: http://vicktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0