Överste Nöjd...

Är överlycklig, då jag precis vunnit en resa till Nordpolen!
Det kommer ingå både sälsafari och isbjörnsjakt, två av mina stora passioner här i livet...

Nu fattas det bara att jag vinner en brödrost också, så är dagen fulländad.

Kvällen tillbringar jag med en gammal flamma, som numera får betecknas som en god vän. Goda vänner får man väl aldrig för många av?



Tänkte först lägga upp en bild på någon sälunge, men väljer att istället slänga upp ett kort på min föredetta kärlek!

Alla får frosta...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågan är nog mest vad som försökte förmedlas med det här inlägget...förutom att sälungar är söta :)Fast det är väl en tillräcklig anledning det med

2010-01-28 @ 19:46:26
Postat av: Mange

Se till att inte smitta henne med din magsjuka då

2010-01-28 @ 20:42:56
Postat av: Rickelito

anonym: Love sälar!



mange: Jag har proppat i mig sånna där hård-i-magen tabletter, så nu kommer jag inte skita på en månad :=)

2010-01-28 @ 23:58:12
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0