Lets paint the world in red...

Droppar in en snabbis och viftar lite med pungen!

Lär inte dyka upp nytt material härinne förräns framåt kvällen, då jag börjar skolan om en stund, och sen ska på ett tämligen intressant möte...
Får se om det kan knåpas ihop spännande saker inför framtiden?

Om ni ser mig på stan, var vänliga och slå mig på truten! Inte bara förtjänar jag det, utan det skulle även bidra till lite spännande läsning inne på bloggen.

Kyckling från Eldorado, något som kan få även den mest välmående tarmen att spåra ur. Inte alls sugen på en bajsattack, så hoppas att min något taskiga stekning trots allt dög...

Raggare rules! // Rickelito




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0