Just another friday...



Stormsteg för en liten pojke, allas Lille John fyller 20 på söndag!
Mina dagar som langare bör därmed vara förbi...

Lillen lär bli stammis på Systembolaget vid Vaksala torg, och han kommer få visa legg tills han går i pension! Hade jag inte studerat hans identitet mycket noggrant, så hade jag lätt trott att han rymt från dagis.

Nog om detta, imorgon ska vi i alla fall se till att han firar med en fylla av det björnigare slaget. Först ska jag dock vinna ett derby, men sen ligger allt fokus på våran förkrympta hjälte...

Idag var det föreläsning i plugget, enzymer och molekyler i en salig blandning! Min tröga hjärna har svårt att sortera alla begrepp, men med lite repetition i skallbanken så kanske det fastnar. Jag har goda traditioner i att greja tentor, trots minimala förberedelser...

Nu är jag lite mer gammal och grå, vilket även får gälla för statusen på mina hjärnceller. Det krävs lite större fokus för att hänga med i svängarna! Spriten har satt sina spår i min en gång så briljanta tankesmedja.

Dags och försöka värva lite nya celler till knoppen, vilket man gör bäst genom att göra exakt ingenting...

Hänger ni med? // Rickelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0