Enjoy the silence...

Det tog en stund, men nu är dagens första (sista?) inlägg uppe!
Jag tog en redig jävla sovmorgon, då skolan inte kickade igång förräns klockan ett...

Det lär aldrig blir något gymnastikproffs av mig, det står helt klart efter dagens övningar. Hjulningarna var som hämtade från cirkus på en mentalsjukhus, och mina försök att stå på händer resulterade oftast i den döende svanen.

Men skam den som ger sig! När det väl är dags för examination, då tänker jag genomföra övningarna på ett vettigt sätt. Visst, jag lär inte få några stilpoäng, men viljan kommer det inte vara något fel på...

Vi får hela tiden öva på att passa varandra. Det innebär att man håller koll på varandra, så ingen ramlar och gör illa sig. Idag gjorde jag dock ett litet misstag. En snubbe i klassen skulle stå på huvudet, och han kändes hur säker som helst. Så när han stod där och filosoferade, så började jag rikta min uppmärksamhet åt andra håll, och självklart så passade han då på att ramla baklänges.

Inga nackar brutna, men jag fick nästan lite skuldkänslor...

Fan, kan det inte räcka med lite kullerbyttor? Det är ungefär där någonstans mina kunskaper tar slut. Sen ser man brudarna skutta omkring som mjuka makaroner, medan man själv är stel som en okokt spagetti!



Bilden föreställer inte mig för fem öre, men vi kan väl låtsas?

En fiskpinne på två ben...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: sara

tjejer ska vara viga, bra för både det ena o de andra..

2010-01-25 @ 17:10:08
URL: http://www.facebook.com/home.php?ref=home
Postat av: Rickelito

sara: Jag är beredd att hålla med ;)

2010-01-25 @ 17:17:12
Postat av: sandra

ser ut som du har/eller vill ha lite tuttar Rikard ;)

2010-01-25 @ 17:51:19
Postat av: Rickelito

sandra: Jag har chipstuttar ,9

2010-01-25 @ 18:09:07
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0