Den halvnakna mästerkocken i tubsockor!



En välsmakande pyttipanna från Euroshopper!
Men det är inte märket på pytten som bestämmer kvaliten, utan klassen på kocken...

I detta fall är det nudelkungen själv, Rickelito, som vågat sig på att fräsa lite klassisk husmanskost. Resultatet blir en orgasm för smaklökarna! Så nu vet ni vart ni ska vända er, när ni behöver en superseriös matexpert som hjälper till i hushållet.

Jag hade ju med mig datorn upp till Åre, och hela allmänheten utnyttjade dennes tjänster. Någon klumpig själ har nu lyckats skaffa en könssjukdom åt mitt Msn...
Så när ni får någon skum fil från mig, klicka inte! Då drabbas ni av samma öde. Verkar dock vara ett virus av den mindre våldsamma arten, som typ klamman, men ändå...

Klamydia, Gonorré, Syfillis? Sugen som aldrig förr!

Smackelibonk in da badunkatrunk...// Rickelito




Kommentarer
Postat av: Mona

Tack för varningen snygging! :P

2010-01-07 @ 20:02:08
URL: http://lifeofmona.blogg.se/
Postat av: Mona

Tack för varningen snygging! :P

2010-01-07 @ 20:02:24
URL: http://lifeofmona.blogg.se/
Postat av: BesserwisserSanna

Garanterat ingen av ovanstående sjukdomar eftersom de är bakteriella.

2010-01-07 @ 20:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0