Let me be your rainbow...

Dags att inse den bittra verkligheten, mitt hår är lika lila som en penis vid oklar dejt med smittad transvestit!
Men så illa är det ju inte egentligen, för tanken är ju att jag ska lägga på ny färg i eftermiddag...

Slutresultatet förväntas bli brunt, men jag är lite orolig för att projektet kan sluta med en redig hårastrof. Idag har man ju fått ett antal frågor angående rengbågsfrillan, och jag har försökt förklara så gott det går...
Med facit i hand skulle jag lagt på den andra färgen direkt igår, så kanske man sluppit att se ut som en vilsen mentalpatient nere på stan!

Börjar nya jobbet ikväll, och det är nog ingen höjdare att stå i vippen med min nuvarandre kalufs.
Ska vara så kallad vip-värd, och se till att dom som planerar att steka på med lite helrör och annat gott ska trivas under kvällen...

Har ni lite tid över inatt, så rekommenderar jag starkt att ni kikar förbi. 25 spänn för både öl, cider, drinkar, vin och shots? Stämmer bra det, så fyllan blir sjukt billig!



Jävlar, det var någon som smygfotade mig i skolan...

Whats the colour of love? // Rickelito


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips om du vill sova på kvällarna, utan att grubbla: Köp en spikmatta, och lägg dig där 1ungefär 15 min. Du blir piggare, och den gör dig gladare genom att släppa lös lyckohormonerna :)

2010-02-03 @ 16:52:22
Postat av: Rickelito

anonym: Faktum är att jag har en spikmatta, och brukar ibland köra det innan läggdags ;) Grymt skönt!

2010-02-03 @ 17:04:46
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menaru med "whats the colour of love"?

2010-02-03 @ 21:19:34
Postat av: Anonym

det är väl red..haha du brukar vara lite filosofisk men det kasnke är såå filsofisk fråga ahahha

2010-02-03 @ 21:23:17
Postat av: sara

ska vi bli bruna tillsammans? ;P

2010-02-03 @ 23:35:31
URL: http://partyhest.blogspot.com/
Postat av: Girly

Hihi precis därför jag slutat färga mit hår själv.

Nu blir det alltid frisören som får göra det.

En gång blev mitt hår helt randigt i olika oranga & gula nyanser.

Jag grät men min dåvarande kille sa att det var jätte coolt som en lackerad bil, då grät jag ännu mer;P

2010-02-03 @ 23:46:16
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0