Big Brunto?

Som ni kanske själva märker, så går bloggen lite på tomgång!
Det har sin förklaring, då det är stora förändringar på gång...

Dessa förändringar ska ta mig bort från den ynkliga tillvaron, och ut på den stora bloggscenen!
En scen som kommer forma mig till en något mer seriös pojke, men samtidigt fortfarande samma genomstörda raggarjävel.

Alla är bjudna till framtiden, och jag räknar iskallt med fortsatt stöd från mina "lagom många" läsare...

I veckan ska jag plåtas, lite bilder att använda i det kommande projektet. Vi snackar inte modellbilder (ful och lönnfet funkar inte), och inte heller är det affischer till min kommande storfilm (skådespelartalang som en rostig brödrost)!
Nej, helt vanliga randombilder, som dock kommer pryda omslaget till mitt nya blogghak...

Jag är taggad, och det var verkligen på tiden att hitta på något nytt!



Am in love with your girlfriend...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: Sara

Precis som att du är vår trogne läsare ska du minnsan få äran att bli vår trogna kund! :) Grattis!

2010-02-23 @ 09:01:44
URL: http://saraochmichelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0