What is love?

Det händer ju inte?

Det vi såg på tv, ett Sverige som lyckades bajsa in en boll i sista sekunden...
Jag är i trans, det går ju inte att hålla sig nykter efter detta!

Man sitter och ser Zlatan suga röv en hel match, och sen är det ändå han som avgör hela skiten...

Liket lever, och vi har vaknat ur graven! Jag är dessutom full som en raggare, och det är ju standard. Hoppas ni är lika bakis som mig imorgon.

Har varit full som en gammal tomte hela kvällen.

Om jag inte dör imorgon, så hörs vi kanske...

Jag vill dö i norden! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Anonym

på vilken förskla är det du fått jobb

2009-09-06 @ 10:29:56
Postat av: Rickelito

anonym: En förskola i Knivsta ;)

2009-09-06 @ 12:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0