Upp som en sol, ner som en raggare...

Precis kraschlandat i sängen igen, efter att jag tvingat iväg min sönderkrökade kropp och kollat lite innebandy...
Nu planerar jag att stanna under täcket resten av dagen!

Lagfester sätter sina spår...
Minns när man var liten knodd, och det inte var några större problem att stapla fyllorna på varandra. Numera smyger man omkring som en vålnad dagen efter!

Har en del trevliga bilder och filmer från gårdagens samkväm, men datorn vill inte riktigt lyda för tillfället. Med lite tålamod, och en gnutta ilska, så kanske dom dyker upp senare ikväll...



Ge mig sol, strand och jättesmå badbrallor...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: tobys.se

Ojojoj, riktigt hett - nästan farligt!

2009-09-13 @ 19:19:24
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0