The man behind the mask!

Då jag lider av en lindrigare skada, och det saknades en målvakt på dagens träning, så tog jag på mig ansvaret att vakta buren!



Jag utstrålar ju värsta pondusen...
Med självförtroende som en blondin med nya silikonbröst, så gjorde jag målburen till mitt eget lilla slott!



Jag kanske inte är den grovaste målvakten som innebandyvärlden skådat, men det väger jag upp med en oerhörd talang...
Spikade igen totalt, och det var nästan omöjligt att göra mål på mig! Visst, ibland släppte jag in någon balja för att grabbarna inte skulle börja gråta, men annars var butiken stängd...

Är man bäst på allt, så är man ju bäst på allt?

Hoppas det känns okej att jag slipper undan utan att videoblogga ikväll...
Har fällt några tårar, så känner mig inte i skick för den formen av bloggande!

Sussa som en söt ängel...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Anonym

weey :D det kom lite till :P

2009-09-10 @ 22:57:51
URL: http://jamenokeyda.blogg.se/
Postat av: tobys.se

Hahaha låter som en bra målis!

2009-09-11 @ 08:50:07
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0