Right here, right now!

Jag lovade massa skoj framåt kvällskvisten, men klockan har blivit för mycket...
Vi tar det imorgon?



Ikväll har det varit fotboll på burken hemma hos bröderna Bengtsson...
Här ser ni en av tvillingbröderna, och även Slafs!
Härligt med grabbhäng, då man kan prutta hur mycket man vill, och snacka en massa skit om det kvinnliga könet.



Det var Inter mot Barcelona, och på storbildsskärmen ser ni en ganska dyster tränare i Inter. Nu ska han nog ändå vara rätt nöjd med ett oavgjort resultat, då Barcelona analbobbade hans lag ganska hårt i andra halvlek!

Ropa seger, för Leksand vann ikväll...
Hockeysäsongen är igång, och för mig är det blodigt allvar. Så även om ni har ett sportintresse som avtog ungefär när ni fick erat första pubishår på skolgymnastiken i fyran, så får ni nog räkna med en del sportsnack framöver.

Ska leka lite me skinnfrallan nu, sen ska jag sätta på John Blund bakifrån!

Man tager vad man haver...// Rickelito

Rösta på mig - bonka en bäver

Kommentarer
Postat av: Bobigol

Vi tar det IMORGON!? Jag har bott i Uppsala i fem år och vet av vilket klent virke dessa människor är byggda, men du tar fan priset...

2009-09-17 @ 01:13:24
URL: http://bajen.blogs.eurosport.se
Postat av: emma

:(, leksand borde inte vunnit!

2009-09-17 @ 02:21:21
URL: http://beaverholk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0