Lill-Brunte!



Trots att vi inte längre är ett par, så vill jag avsluta kvällen med att hylla min föredetta flickvän!
Inget desperat försök att vinna tillbaka vad som en gång var mitt, utan bara en ärlig beskrivning av en underbar tjej...

Det var trots allt jag som avslutade vårt förhållande, och relationer tar ju slut av någon form av anledning.

Jag förstod nog inte riktigt vilket fångst jag hade gjort, men man får hoppas att nästa kille som får äran att äga hennes hjärta verkligen inser vad han har...
Gör inte om mitt misstag, att släppa en skatt!

Helt seriöst, så är detta en av de absoluta bästa människor jag någonsin träffat.

Hon klistrade ihop en trasig människa!
Hon pusslade ihop en krossad själ!
Hon räddade livet på en hopplös pojke!

Hur jag än vrider och vänder på saken, så äre jag henne evigt tacksam...
Det hon gjorde för mig, är utan att gå in på närmare förklaringar, något som jag inte tror många andra hade gjort!

Att jag sedan genom att göra slut, orsakat henne stor smärta, det är något som kommer att plåga mitt samvete under en lång tid framöver. Jag vet hur ont det kan göra, och hon är den sista som förtjänar att må dåligt...

Nu har hon repat nytt mod, och jag är inte längre en del av hennes framtidsplaner. Tycka vad man vill om detta, men det är trots allt hennes lycka som betyder mest!

Det som en gång var min Lill-Brunte, blir snart någon annans älskling...
Inte ens Flåsbjörn finns kvar.



Låten beskriver röran på ett ganska bra sätt...

Dags att samla ihop röran, steka en omelett och försöka sig på att leva!

How to save a life...// Rickelito

Rösta på mig - soulsearching

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ryck upp dig och se till att få tillbaka henne!

2009-09-22 @ 00:04:30
Postat av: Kim

Men åh, tack Rikard :)!

2009-09-22 @ 00:12:30
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Wow...så himla fint skrivet! Jag är mållös. Skulle min karl skriva så där om mig så skulle jag vara hans för evigt!

2009-09-22 @ 12:34:04
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Anonym

Jätte fint skrivet!

Det jävliga är att du inser Nu, hur bra tjej du hade, så förbannat typiskt!!!

Blir så less, inte direkt så du har varit ett underbart ex heller!! Men synd för dig!!

2009-09-23 @ 14:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0