Karma!

Upp och hoppar era jävla slöfockar!
Medan ni precis fyrat av första morgonfjärten, så gör jag mig redo att bygga muskler på gymet...

Sen är det ett flertal uppdrag nere på stan som ska lösas. Lite detaljer kring nya lyan ska ordnas, och sen är det förhoppningsvis bara att börja smida planer på hur en äkta raggares lägenhet ska inredas.

Käkade knäckebröd i sängen igår innan jag somna. Stort misstag, då jag nästan fått rivsår på skinkorna av alla smulor...
Hjälper inte hur mycket man än vevar och flaxar med armarna, det lyckas allt bli kvar ett gäng knäckesmulor.


Apropå knäckebröd, så är det faktiskt snart vinter. Fördelarna stavas innebandy och fjällen...
Dock är de ju tyvärr nackdelarna som håller täten, då kylan är något som i alla fall får mig att bli ganska deprimerad.
Bästa botemedlet mot vinterdeppen är nog att bosätta sig i solariumet, porrsurfa mer än vanligt och att hela tiden försöka ha något skojigt på gång!



Snart är bilder som ovan enbart ett minne blott. Utomhusmys i solnedgången.
Nej, nu ska jag inte förpesta eran tillvaro ytterliggare!

Ses på stan...// Rickelito


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0