Kärlek, solsken och sång!



Med en kombination av genialisk skönsång och banbrytande dans, så har vi skapat en ny listetta!
Om detta inte blir monstersuccé så skulle jag bli sjukt förvånad...

När inspirationen är på topp, då skapar vi magi.

Har flängt runt i Uppsala hela dagen, och försökt knäppa lite kort som visar vad vi pysslat med. Dock väljer bloggen att kämpa emot mina planer, så jag får försöka ladda upp skiten senare...

Ikväll tänker jag sitta smeka ölkaggen tills jag somnar. Äntligen premiär imorgon!

Kom mormor, nu måste vi sticka...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: ehmelie

galet fin låt, ajemen!

2009-09-20 @ 18:22:14
URL: http://ehmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0