Gonna win!

Sitter på balkongen med en kopp kaffe, solen i fejset och en lite lagom nervös känsla i kroppen...
Det är på känslan det skiljer sig, för då vet man att det är dags!

Träningsmatcher må vara skoj, men det är blodigt allvar som får en att älska sin sport.
Är man inte lite skakis innnan match, då kanske man inte har något på plan att göra?

Hoppas det är dryga stockholmare vi möter, för lite skitsnack är aldrig fel. Jag gillar att gnabbas lite, och kanske smygsmeka någons stjärthalvor...

Måste ut och skaffa mig lite föda, märkte nyss att kylskåpet inte innehöll särskilt mycket spännande.
Pasta och köttbullar? Chansar på de....

Galen låt att tagga till...

Hittade ingen innebandyrelaterad video, så ni får bortse från att det är massa hockeyfjantar som syns på videon! Blunda, lyssna och tänk er mig i ett par ruskigt trånga stringkalsonger...


Ni har blivit sämre på att kommentera, och det är därför kvaliten på bloggen sjunkit! Så nu vet ni hur man ska höja mig ett par snäpp...


Nu pumpar vi plast! // Rickelito


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu kommer jag till Allianshallen och betala 30 spänn i inträde för att se er lira,så då får ni fan ta och vinna! ses där! kram

2009-09-20 @ 13:46:49
URL: http://idaeekarlsson.blogg.se/
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Skulle aldrig betala för att se hjärtegullet, det får jag göra gratis ;) ha ha!



2009-09-20 @ 14:19:43
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0