The end!

Lille John vid tangentbordet, och jag har tyvärr tragiska nyheter att berätta...
Rickelito har avlidit!

Skedde en olycka under vårat gympass, och nu får raggaren rikta in sig på att blogga från helvetet. Vet inte om det finns något internetuppkoppling i satans bostad, men annars får han nog mobilblogga tills bredbandet är på plats...



Kunde ha räddat honom, men då han snackat så mycket skit om min pitt, så känns det som han förtjänade att dö!
Från och med nu är denna blogg alltså min, och försöka glömma den där gamla tröttmössan som skrivit här tidigare...

Innan han slutade andas, så lyckades han ge er en sista hälsning.

- Säg åt mina läsare, att alla får ligga, väste han fram innan hjärtat slutade bulta!

Livet går vidare...// Rickelito?

Kommentarer
Postat av: NakenJanne Jr

R.I.P Rickelito !



Är Lille Johns pitt verkligen så liten som ryktet säger?

2009-10-21 @ 18:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0