Sing bitch!



Innan jag susar vidare mot nya äventyr med mina missbildade polare, så hostar jag fram videon från igår...
Stod i klacken, och trots en pinsam insats från vårat lag, så var det skönsång hela matchen!

Måste erkänna att jag nog har den skönaste stämman att lyssna på, och en framtida seger i programmet Idol känns nästan givet...
Började gorma lite lätt på matchen, och plöstligt stod det fem blondiner och tindrade med ögonen framför mig. Nu var tyvärr blondinerna fem dyngraka dalapojkar, som undrade om jag ville dela med mig av min späda stjärt?

Som sann leksing ställer man upp, men dagens gångstil är inte helt obehindrad! Apoteket är stängt för helgen, men har någon en stabil rumpsalva att låna ut?

Nu ska jag dela med mig av mitt hjärta, så det är fritt fram att försöka...

Stay the night! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: sandra

kom till skåne ;)

2009-10-03 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0