Jag vill heta Brunto!



En bild från ett av våra första nyårsfiranden uppe i Åre! Tror detta blir femte gången som vi drar till norrland och sprutar skumpa...

Jag ser lite lurigt snäll ut, men man kan ana vilken sliskig jäkel som döljer sig bakom det fula flinet. Redan då en obotlig snuskgubbe?

Skulle egentligen umgås med en gammal tjejpolare just nu, men på grund av sjukdom så har vi skjutit fram det mötet. Hon bor numera i Leksand, men ärar Uppsala med några veckors närvaro...
Så då får man passa på!

Istället blir det jag, en flaska ensamhet (alkoholfri) och webcamsex med Lille John...

Tjugofyra jäkla år? // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Erika

Och quick time är? så kunnig är jag^^ Men jag får väl lita på dig när du säger att den inte var så mycket att se :P

2009-10-22 @ 20:34:03
URL: http://jamenokeyda.blogg.se/
Postat av: nils revolver

pronto brunto?

2009-10-22 @ 20:54:35
Postat av: Bina

Kompensation för bidragen sorg:



http://www.youtube.com/watch?v=3o6a8SlTJtY&feature=related

2009-10-22 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0