Forta cyklar va?



Visst är hon vacker, silverpilen!
Stans snabbaste cykel. Men hon känner sig lite ensam, så jag har fixat ett ragg åt henne...



Röda faran, sliten men ändå cool!
Har kanske sett sina bästa år, men fortfarande finns det kräm kvar i pedalerna...

Dom blir ett perfekt par, då hon har klass och stil, samtidigt som Röda faran gör livet lite mer spännande.

Nu har alltså min cykel skaffat sällskap! När fan ska jag få min del av kärleken då? Känns långsökt, då Amors pilar verkar ha fyllesikte just nu...

Ge mig ditt hjärta, så får du mitt...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: sandra

jo men du verkar inte alltför desperat..en annan har gett upp nu..;)

2009-10-19 @ 15:47:39
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0