The queen!

Först ropar jag god morgon, så har vi den biten avklarad!

Min föredetta gumma ringde nyss, och hon var på en utförsäljning av märkeskläder. Jag som mer eller mindre älskar kläder från det svenska märket Odeur, blir typ tokig när jag hör att plagg från deras kollektion finns tillgängliga...

Nu är hon inte bara mitt förra kex, utan också en underbar flicka, så hon gjorde ett inköp till mig!



Tror tröjan ser ut som den på bilden. Har redan en liknande vit, men dom är så härligt slappa att man nästan somnar...
Grymma jävla tischor, om man nu känner för att köra den lite pösigare varianten av en raggare?

Dags och sadla järnhästen, för nu ska jag också fynda. Lillen lät bakis i luren, så får nog ta med mig piskan i ryggsäcken.

Hold tight! // Rickelito


Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

Ja, man kan ju inte direkt klaga på din stil. den är egen och jäkligt snygg! Hoppas du hittar nått

2009-11-26 @ 11:50:25
URL: http://liindaa.blogg.se/
Postat av: ...

Nu när du har vunnit pengar, kan du ju bjuda din vänner på öl och diverse saker, eftersom du alltid tattar av dom! Styr upp dig för f*n, du kan ju inte leva på andra människor! Har du ingen annan vän än John Nordin?

2009-11-26 @ 12:30:04
Postat av: Rickelito

anonym: Jag vann 700 spänn, så nu blir det bjudfest deluxe, haha!



Hur menar du med tattar? Ge mig gärna något snyggt exempel ;)



Sitter med John nu, jävligt skön polare faktiskt...

2009-11-26 @ 12:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0