Strongman or fjongman?

På gymet idag var Lille John trotsig som en liten hormonfylld tonåring!
Han ville bevisa vilka oanade krafter som fanns i hans spagettiformade kropp...

Han mumlade om 19 stycken "chins", men fick senare revidera sina planer.
Om han grejade 15 stycken, så skulle jag bjössa på kvällens alkohol...

Räkna noga, så förstår ni själva hur det gick!



Precis innan utmaningenn så försökte han sänka kravet till fjorton, vilket jag inte gick med på. Så här i efterhand så var det ett klokt val av mig...

Nu är Lillen deppig, och vägrade dessutom de obligatoriska magövningarna i slutet av passet. Inte okej, om man en vacker dag ska se ut som Hulkens förlorade son!

Jag har brådis, och ingen kådis...
Eller kondom har jag, men ingen att använda den med. Blir nog som vanligt att blåsa upp den, knåda ihop ett ballongdjur och sedan springa naken genom centrum med pungkulorna svajandes i vinden.

Dags för relaxen på Fyrishov med mina törstiga lagkamrater. Tror bestämt coach Månge är den mest taggade av allihopa, då han enligt uppgift redan börjat kränga bärs på en busshållsplats ute på vischan...

Hur ska detta sluta?

Veva tills du träffar! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Jossan

http://www.youtube.com/watch?v=-V8W9IZgkCo

får mig verkligen att börja tänka på dig ;)

2009-11-20 @ 20:10:11
URL: http://josefinesveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0