RR 2009!

Sådär, nu är jag klar med alla fysiska aktiviteter för denna dag!
Om nu inte någon tjej helt otippat plingar på dörren, och ber om en stadig påsättning...

Chansen? Extremt liten.



Imorgon är det äntligen dags! Rhodos reunion, och det ska åkas båt för hela veckopengen...
Flera hundra törstiga rhodosraggare på en och samma båt, så bli inte förvånade om båten aldrig återvänder till fastlandet.

Jag har faktiskt varit den som styrt upp hela resan, så några extra dunkar i ryggen förtjänar jag kanske? Gör det inte för att tjäna pengar, för inte en endaste krona kommer trilla in på mitt bankkonto.
Däremot gör jag det för att alla som älskar Rhodos, ska få chansen att supa tillsammans igen!

Bara kul att vara hjärnan bakom så mycket kärlek...

Här kan ni spana in eventet på fejjan, och kanske få tuppjuck, och boka en plats på båten ni också? Även om man inte huserat på Rhodos i somras, så är man givetvis välkommen ändå.

När vi kommer tillbaka (om vi gör de) på Fredag, så är det "efterfest" på nattklubben The Bridge i Stockholm. Två troligtvis grymma kvällar, med garanterat grymma människor...

Jag är sjukt taggad, och det är nog alla andra också!

All in, och resten i munnen...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: Adde (Greken)

Grymmt av dej måste ja säga o styra upp de här :).All in kan man lätt säga...

pöss love u fuck u

2009-11-11 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0