Resan är lång...

Pratade precis me henne i telefon, och det är ju inte rätt att det är hon som ska behöva uppmuntra mig?
Som några nämnt, så är det nu jag måste koppla på en stark fasad!

Spelar ingen roll om jag gråter floder på insidan...
Mamma behöver våran kraft, och den förmedlar man inte genom att ligga ihopkrupen på golvet och tycka livet är skit.

Jag vet att hon får bästa möjliga vård, och vårat uppdrag blir att göra resten av resan så smidig som det bara går. Jag och brorsan ska till exempel lösa en dator till hennes rum, så hon kan surfa lite...

Blir nytt besök redan i eftermiddag, när farsan slutar knega. Skulle helst vara hos henne dygnet runt, men det är omöjligt. Dels är hon inte tillgänglig hela tiden, och dels måste jag försöka fortsätta med något som liknar en vardag?



Jag vet att min mamma är stark som tusan, och hon tänker greja detta!

It´s war...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh! nu tappade jag mål i mun..jag är uppriktigt sagt ledsen för din/eran skull..har själv misst min pappa så jag förstår känslan..:"( finns ju på msn eller mail om du behöver prata med någon som inte är inom familj..ibland kan ju det vara lättare..håller mina tummar för att det här går bra..som du själv sa får hon bästa tänkbara vård! Kramar om hårt

2009-11-30 @ 13:32:42
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/
Postat av: j

tusen tankar & kramar till erika, dig & hela familjen johansson!

2009-11-30 @ 15:18:57
URL: http://jcw.webblogg.se/
Postat av: S.H

hoppas det kommer gå vägen och att din mamma blir bättre! många kramar till dig

2009-11-30 @ 15:50:57
URL: http://justcheck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas verkligen på din mamma! Var stark snälla du.

2009-11-30 @ 17:30:15
Postat av: linda

rätta takter :) Jag önskar er verkligen allt gott! Kramar!

2009-11-30 @ 19:04:35
Postat av: Anonym

Helt rätt Inställning. Hon kommer greja det ! Speciellt med eran (din) hjälp. Forskningen har kommit långt inom leukemi.

2009-11-30 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0