Möjligheternas värld...



Texten sitter ovanför min dörr, och budskapet försöker jag att ta med mig varje gång jag knallar ut i friska luften!
Fånga dagen liksom, väldigt vettigt på ett filosofiskt sätt...

Nu finns det väl dagar där det känns som man knappast ens fångar fjortisbrudarna utanför donken, men något positivt borde man ju kunna hitta varje dag? Idag vet jag inte vad som kommer hända...

Men gissar på att jag antingen skrapar fram en mille på Triss, träffar mitt livs kärlek på gymet eller får en dunk vin av alkisarna utanför bolaget.
Om något av ovanstående inträffar, så kommer det bli en toppendag!

Direkt efter gymet, så masar jag min bruna häck till innebandyn. Så det kan dröja en stund innan nästa uppdatering...

Play it safe, or go for the gold! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: tobys.se

Word.

2009-11-11 @ 13:30:35
URL: http://tobys.se
Postat av: Anonym

det är du själv som ska fånga dagen. Inte en triss, tjej eller alkis....

2009-11-11 @ 15:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0