Countdown...

Hallå landkrabbor!

Blir inge nattsudd för min del, då jag faktiskt måste ställa klockan imorgon...
Vi snackar inte uppe me knulltuppen, men ändå innan tolvslaget.

Ska pilla lite på hemmaplan, innan jag drar till den kungliga huvudstaden och möter upp Elton John! Sen kanske vi hinner klämma någon kall innan det är dags att åka båt...

Eftersom jag kommer befinna mig på sjön, och sen gasa raka vägen ut i stockholms nattliv, så förstår ni själva att bloggandet kommer bli lidande. Vi får hålla en tumme för att resan bjuder på en massa nytt bloggmaterial. Något säger mig att det lär ske en mängd härliga skandaler...

Jag brukar ha en förmåga att bli inblandad i massa knasigheter, så det slutar väl med att man blir avkastad i Åbo, och får simma hem genom Östersjön! Ge mig bara en flytväst och några bärs, så går det ingen nöd på raggaren.



Övertänd som satan...// Rickelito




Kommentarer
Postat av: Erika

Va fan.. Jag ska åka den på fredag.. så det skulle ju uppskattas om ni inte trashar den helt ^^ Men ha det så roligt så ser jag fram emot att läsa din blogg efter helgen ;P

2009-11-11 @ 23:31:12
URL: http://jamenokeyda.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

COUNT DOWN BITCH :D

2009-11-12 @ 06:52:32
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0