Angels around you!



Kom hem från morsan på sjukan för en stund sen...
Var uppe med syrran och pappa, men lillebror fick stanna hemma. Hon är väldigt mottaglig för infektioner, och då fick en förkyld broder besöksförbud!

Hängde upp några skyddsänglar i rummet, som jag sagt åt att vaka över henne då vi inte är där...

Jag tänker göra allt som står i min makt för att hon ska bli frisk igen! Önskar att det var jag som låg där istället.
Men livet är inte särskilt rättvist, och det är bara att försöka göra det bästa av situationen...

Jag sover ensam inatt, men hon finns i mina tankar varenda sekund!

Kärlek...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Maruska

Fick tårar i ögonen! Tänker på dig och din familj! KRAM

2009-11-30 @ 22:26:46
Postat av: Camilla

Du har ett stort hjärta. Tur att hon har dig och familjen. Kommer tänka på er framöver. kramar

2009-11-30 @ 22:37:50
Postat av: Camilla

Du har ett stort hjärta. Tur att hon har dig och familjen. Kommer tänka på er framöver. kramar

2009-11-30 @ 22:38:16
Postat av: Jennika

Be strong Rickard! Ni grejar det här tillsammans. <3

2009-11-30 @ 22:54:09
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: Joi

Hej ricke! tack för senast,va kul o träffa dig på the bridge,va ju några år sen! :)

Jag känner med dig just nu, min "plast" mamma fick samma besked i slutet på September. hon har fått massa cellgifter,blod m.m. och hon e på väg att vinna över leukemin! jävligt tung resa hit för henne, men nu ser de ut som hon ska bli bra!!

Så va stark o gör allt för din mamma, ge henne så mkt energi du kan! de här kommer gå bra rickard!! Kämpa på o kram till dig i din familj!

2009-11-30 @ 22:57:00
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

*Skickar en stor tanke och en kram*

2009-12-01 @ 06:35:42
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Anonym

tår Otrtoligt fin det du skriver. och Din mamma kommer fixa det här tillsammans med dig ! Tappa aldrig Hoppet!!

All Love

2009-12-01 @ 08:54:27
Postat av: Carro

Får tårar i ögonen när jag läser dina inlägg. Va stark Rikard! Tillsammans är du och din familj stark. tänker på er! Kraam

2009-12-02 @ 20:44:03
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: sara

din mamma är lyckligt lottad, att ha en son som du. du och din familj är i mångas tankar nuförtiden. skickar så mycket styrka till er jag kan. Ni fixar detta! :)

2009-12-03 @ 01:31:51
URL: http://pleaseforgivemee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0