Äkta fejk!



Lite segt på hemmaplan, då jag inte bara dragit på mig en spinningrelaterad rövskada i höger julskinka. Dessutom känner jag mig sådär lömskt småsjuk...

Skippar träningen idag, för att inte förvärra varken sitautionen i mitt anus, eller riskera att förkylningen bryter ut på riktigt. Jag har intagit soffläge, och planerar att förbli halvliggandes hela kvällen!

Jag kan inte vara ensam om att känna hur vinterdeppen är på ingång? Tror jag får råna apoteket på lite lyckopiller för att överleva dessa kalla månader...

Tanken på att inom kort också fylla 25 (Januari) är ju inte heller något som får lyckotermometern att skjuta i höjden. Halvvägs till femtio, vilket borde innebära att det roliga snart är slut.

Vilken ålder tycker ni vore den optimala att alltid vara? Jag har klurat lite, och önskar nog att jag kunde vara 20 resten av livet....
Man har tillgång till krogen och bolaget, livets två viktigaste kryddor! Notera min ironiska penisdans framför skärmen.

Nu ska jag duscha mig snygg...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: sara

25 är ju ideal åldern! sen kan man börja leta efter kista...

2009-11-02 @ 19:26:52
URL: http://kravik.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fan jag fyller också 25 i januari och jag tycker de ska bli toppen :D Det betyder att vi är i våra bästa år nu :) Livet har bara börjat ;)

2009-11-02 @ 21:07:27
URL: http://KlyftaaaaaaN.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0