My moster is the man!

Jag har låtit mina missbildade discogener skakat loss ihop med den äldre generationen ikväll...
Blivande pensionärer har verkligen en förmåga att blanda dansstilar likt en fruktsallad på hemkunskapen!

Min moster visade återigen varför hon är världens bästa...



En bygdegård, långt från civilisationen, var platsen för kvällens födelsedagskalas. Var ju bara tvungen att försöka lägga en touch av stek kring hela arrangemanget...



Moster och mannen i hennes liv! Nykrönta lantisar, som tillsammans kan härska över det som vi från storstaden inte bemästrar....



Halva vägen till hundra, inte illa...
Det är inte utan man undrar hur man själv kommer ha det vid samma ålder. Kommer jag också att ställa till med raj-raj för massor med vänner? Kommer vi också kröka oss bengraka med hjälp av lådvin? Mångra frågor, inga svar..

Hur som helst såg dom ut att ha jävligt skoj. Aldrig har jag sett så många säregna stilar på dansgolvet. Fanns det trettio vibrerande mogna människor på dansflåret, så fanns det garanterat trettio olika sätt att röra sig till musiken...
Vissa mindre rytmiska än andra, men så länge man har kul!



Jag fick äran att hamna i sånghäftet! 24 år sen, och bara en liten sprattlande hög med skinn. Tänka sig, jag har ju varit söt en gång i tiden....



I like the bordsplacering....
Kärlek i pappersform!

Kan dyka upp lite fler överraskningar från festen framöver. Vi filmade lite med mobilkameran, så några godbitar spar vi på...

Nu ropar krammonstret, dags att pysa! // Rickelito

Rösta på mig - tryck varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0