Rullan går över bomansvind!

Hej bloggen!

Du bloggen, är jag för gammal för att gå på studentskiva? När man närmar sig 25 så kanske det får anses som gubbsjuka att smyga omkring bland små tonåringar?

Jag kan ju skylla på att det ikväll faktiskt är en polare som har skivan, så det finns ju en anledning!
Förresten, blir man någonsin för gammal för att ha kul? Fuck no...

Jag med mina kunskaper inom blöjbyte, borde ju kunna göra viss nytta bland stupfulla glin. Tror bestämt att jag spacklar på ett extra lager buskräm och gör en insats för dom unga!

Lite orolig att jag inte ska hänga med i tugget, så ställer en fråga..
Om det finns några gymnasiebarn bland mina läsare, så upplys mig gärna hur jag bör uppföra mej under kvällens lopp.
Vilka ord är inne, och vad bör jag ha på mig?

Lutar åt en helkroppsdräkt, där jag enbart lämnar utrymme penis, då den kräver luftkonditionering! För att lösa problemet med avföringen, så styr jag kosan förbi ålderdomshemmet och stjäl en vuxenblöja...



En gammal man, krasslig är han.... // Rickelito

Rösta på mig


Kommentarer
Postat av: tintin

haha för du är ju SÅ gammal!

2009-05-12 @ 18:44:21
URL: http://forsbergtintin.blogg.se/
Postat av: Skumtomten

Hm, ja det var ju första tanken som slog mig. "E han inte lite för gammal för studentskiva."



Man blir så gammal som man gör sig! Så kör bara kör!



Ha så trevligt! :)

2009-05-12 @ 20:02:08
URL: http://skumtomten.blogg.se/
Postat av: Kezia

Neh, tycker inte du är för gammal! Kör på ;D Tyvärr hänger jag inte direkt med i tugget, så har inga tips att ge dig, men glhf! :-)

2009-05-12 @ 21:18:02
URL: http://creed.bloggboken.se
Postat av: Erik

Hmm vet inte vad ni har för slang i Uppsala men här i Karlstad har vi börjat säga "sås" till det mesta. Sås = vad man vill, det kan vara verb eller substantiv. Såsade du med någon i lördags? = Hånglade/Knullade du med någon i lördags? Fan vilken såsig film! = Fan vilken bra film! Ey ska vi dra och såsa gymet eller? = Ey ska vi dra och pumpa musklerna så de blör? ey vilken nice sås! = ey viken nice t-shirt. typ barabara in i modern från såsen men måsen

2009-05-12 @ 21:52:01
Postat av: tintn

sås låter så jävla sjukt =)haha. men kan ha hört det nån gång

2009-05-13 @ 00:21:36
URL: http://forsbergtintin.blgg.
Postat av: Rickelito

tintin: Känner mig gammal ;)



skumtomten: Right on!



Kezia: tack för stödet!



Erik: Jag prövade under natten att köra såsgrejen, det gick inge vidare ;) Får komma ner till Uppsala och visahur det ska gå till tror jag..

2009-05-13 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0