Tuff tuff!

Sparsam bloggning igår, och det lär inte bli så särskilt mycket bättre de närmaste dagarna...

Ni som hänger med i svängarna, vet att jag var nere en vända i Göteborg förra veckan. Det blev inte långvarigt, så nu prövar jag igen?
Ni läste rätt, i eftermiddag ska det åkas tåg...

Jävla farande fram och tillbaka. Men 3 timmar tåg, som dessutom kostar under femtiolappen, är inga problem alls.
Satt egentligen mest på skoj och budade på biljetter, då jag lyckades roffa åt mig en sjukt billig...
Så istället för att luffa omkring hemma, så luffar jag omkring i Göteborg några dagar istället.

Något som lockar är också nypremiären av lager 157, klädbutiken som kan göra en rik människa fattig. Även den fetaste av plånböcker kan tömmas...
Jag är redan fattig, så jag kan lika gärna slänga sista slantarna på kläder!

Denna gång glömmer jag inte kamerasladden, så ni kan räkna med bilder...



Hittade lite bilder från lördagens avslutning med laget. Där satte jag punkt för min tid i klubben. Många år har spenderats i Årstas tröja, och jag ångrar inte en sekund!
Att jag i framtiden ska återvända, får ses som föga troligt, då det strulat till sig rejält med vissa personer som har nyckelroller i föreningen. Känns lite som att stå under en varm stråle piss...

Som tur är, så går livet vidare.
Men jag vill ändå tacka alla som ställt upp genom åren, och visat hjärta för Årsta. Det är ni som är klubben!

Nu tänkte jag packa lite...

Ses i söder! // Rickelito

Rösta på mig
- orka


Kommentarer
Postat av: NakenJanne Jr.

synd på Årsta!

sett dig spela många matcher genom åren och du har alltid varit en favoritlirare med snuskigt bra teknik!

vilka potentiella klubbar handlar det om i vinter då?

peace

2009-05-25 @ 18:32:12
Postat av: Rickelito

nakenjanne: Tack, vilka sköna komplimanger! I vinter kan det bli vad som helst, utom Årsta..trist, då jag gärna stannat i klubben. Men har ny klubb på G, mer kan jag inte säga ;)

2009-05-26 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0