Pausmusik..

Kom på att jag i brist på inspiration kan visa lite av den senaste tidens inköp..



Jag lider av allvarlig skofetisch, och anser att en människa inte kan äga för många dojor.

Från vänster:

Flerfärgade Levis köpta på Smartguy.

Svarta tygskor från Björn Borg från Ellos.

Höga vita från Sneaky Steve.
Köpta från Lager 157 i Gällstad.
Den butiken kan vara Sveriges bästa. Sjuka priser, och ett galet stort utbud av kläder för både killar och tjejer!



Jackan, som redan från början gjorde mig hård i brallan, är också köpta på Lager 157. Har ni aldrig varit där, så sätt kurs söderut och shoppa järnet!

Smurf..// Rickelito

Rösta på mig
- det avgörande rycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0