A, B, C...

På grund av min dåliga uppdatering så lär det snart börja mögla på bloggen...
Hoppas ni kräver bättring, lite krav från läsarnas sida kanske får mig att höja nivån!

Idag skyller jag i alla fall på vårdcentralen. Suttit med flickan i typ två timmar i väntan på att få undersöka en busig leverfläck som hon vill ta bort. Själva undersökningen tog runt 10 minuter, medan den långa väntan fick mig att planera framtida kärnvapenattacker mot distriktets sjukvård!
Nu är ju vi som tur var unga och smärta, men jag lider med dom krokiga kärringarna som tvingas lida mer än nödvändigt.

Jag försökte i alla fall fördriva tiden...



Intressant som fan, man blir aldrig för gammal för att fräscha upp sina kunskaper kring alfabetet. Inte visste jag att ordet hund började på H. Skönt att man fortfarande lär sig något nytt varje dag...
Viss konkurans om leksakerna från något yngre förmågor, men jag tror att mitt morotsfärgade fjortisskägg ingav en viss respekt bland kidsen!

Nu lutar det åt lite grillning på kvällskvisten, lagom underhållande. Måste vara pigg och kry imorgon om det blir en liten dagskryssning...

Tyvärr sket sig mina planer om Oslo totalt. Känns lite smått deppigt, då flera goda vänner är bosatta i Norges huvudstad, men jag får sikta på ett besök lite längre fram i sommar.

Nu ska jag dricka smoothie och skita! // Rickelito


Rösta på mig
- en bebis i vuxenförpackning

Kommentarer
Postat av: M

råkade gå in här, och din blogg är extremt tråkig/dålig/irriterande m.m



bara som ett litet tips!

2009-05-15 @ 21:24:18
URL: http://maxinee.blogg.se/
Postat av: T. Taggad

My Arms Keep Missing... =/

2009-05-15 @ 22:39:02
Postat av: MALIN

HA HA HA! du är som ett dagisbarn, nu när du ändå lärt dig hela alfabetet borde du hitta det ord som är felstavat i texten? ;)

2009-05-15 @ 23:03:49
URL: http://www.metrobloggen.se/styleofmen
Postat av: Rickelito

M: Åh, du är bara så bra!



Taggad: Och mina armar saknar din muskulösa kropp..



Malin: Menar du ordet konkurans kanske? Hänger inte riktigt med...

2009-05-15 @ 23:58:07
Postat av: MAXINE

Du skulle möjligtvis inte kunna förklara för mig varför min blogg är så "kass"?

2009-05-15 @ 23:58:28
URL: http://maxinee.blogg.se/
Postat av: MALIN

det gör jag. MEN det var även med glimten i ögat jag skrev :) ingen sågning här inte.

2009-05-16 @ 12:03:15
URL: http://www.metrobloggen.se/styleofmen
Postat av: Rickelito

Maxine: Den ba sööger!



Malin: Jag hajade det :=) Och vet du vad...jag vet hur man stavar ordet du syftar på, men tycker det är skönare skriva konkurans..

2009-05-17 @ 11:22:41
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0