Du är en av oss...



Vilken jävla raggare! Här har vi snubben som tar steket till en högre nivå...
Vågar inte ens drömma om antalet damer som käre Kjelle får besudla med sin giftorm.

Hans säregna dansstil får mig att genast försöka imitera framför spegeln. Tyvärr är jag inte ens i närheten av den kaliber av höftgung som raggarkungen charmas oss med...

Blir lite smått avundsjuk när jag inser att loppet är kört. Hur mycket jag än övar så kommer jag aldrig hamna i det legandariska arkiv där Kjelle för alltid är odödlig.

Måste rensa tankarna, kanske en powerwalk med Slafset kan hjälpa. Vi prövar, och lägger till en sväng ångest i hockeyform.

Ikväll blir det innebandy i Knivstaden! Årets match för bönderna, och självklart ställer jag upp med lite applåder...

Nu kliar det satan i röven, dags att använda händerna i ett nytt syfte! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: kjell löver

HAHA! omg. . .king på att dansa ^^

2009-03-22 @ 15:55:00
Postat av: NakenJanne Jr

sicken jävla idol !! där har du mycket att lära rickelito:)

Vad hände mot Växjö idag egentligen?



som en vis man en gång sa, säkraste vårtecknet är när Leksand börjar torska i Kvalserien..:)



2009-03-22 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0