Smell like a lodis, grilla like a superstar!

Smutta en mutta, eller drick en flaska vatten!
Återigen högvärme, och en promenad i 1,5 timmar sätter sina spår...

Typ alla var ute igår, alla utom jag.
Hade inte någon lust att trängas med småbarnen, utan satt hemma och försökte styra upp mitt snurriga liv istället.

Kim kröp in redan vid ett, då hon också insåg att nyss myndiga människor i för stort antal kan bli påfrestande.
Sömnen var skön, tills någon dunka på dörren vid halv fyra. Det var Bengrak som var i krokarna, och han drog en efterferka hos grannen.
Man blir lite skakis när det bankas mitt i natten. Trodde först det var snuten som skulle plocka mej, eller någon ond själ som ville mörda en tanig liten raggare!

Vad händer idag då? Jag röstar för tennis, men då måste någon frälsa oss med två tennisrack...



Jag vill vara lika brun som en grillad kyckling, annars börjar jag gråta.

Luktar på er senare...// Rickelito

Rösta på mig - jag är som du fast annorlunda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön blogg! hahaha

2009-06-25 @ 13:32:35
Postat av: Em

Hejsan! Vill du ha tio biobiljetter? Dem hittar du här; http://emelojs.blogg.se/2009/june/tavling-1.html

2009-06-25 @ 20:53:11
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Henrik

Sedan Gud uppfann TV:n behöver man ju inte fundera så mycket över vad man ska hitta på.

2009-06-26 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0