Mojmotkolla!



Nu undrar ni säkert hur jag kan sitta här klockan 9 på morgonen och lyssna på det finska bidraget till årets schlager?
Svaret är enkelt, för låten är grymt skön....

Jag som vant mig med att Finland mest exporterar monsterkillar med svettiga armhålor och troligtivs enorma könspartiklar, får mig en liten tankeställare.
Ovanstående innehåller ju varken monster, inte ens penis i sikte och ingen verkar svettas!

Om du inte fastnar vid den första lyssningen (gjorde inte jag), så pröva att snurra den på repeat.

Hemligt uppdrag på gång nu...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: loppan

ja visst va den lite bra waldo´s ppl låten?fattar int vafför d gick så dåligt.

Monsterkillar kan ja hålla me om, men dom där enorma partiklarna vet ja int var dom ha gömt isf :-D

kram

2009-06-29 @ 09:38:53
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0