Living the nightmare..

Spytt på tre olika toaletter?
Svar ja...

Badat med mobilen och bankomatkortet?
Svar ja...

Supit bort världens bästa mössa?
Svar ja...

Fått lite stryk?
Svar ja...

Pajat en ruta?
Svar ja...

Lider av grov ångest?
Svar ja...

Ni förstår själva att jag inte direkt är munter just nu!

Dessutom har jag gått vidare till nästa omgång bland de sökande till programmet "vem kan slå Filip och Fredrik"...
Intervjun är i Stockholm klockan 12.

Missar jag den på grund av bakfylla?
Svar ja...

Är jag en värdelös människa?
Svar ja...

Switch off! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: J.NO

Har du hunnit med allt dett apå ett dygn eller ett år?? imponerande! :)

2009-06-06 @ 11:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0