Hel, ren och naken...

Lovar er att jag nyss flög på den såsiga laxen som om det vore en blond oskuld! Efter att ha gått alldeles för länge utan käk, så hade fisken inte en chans att fly...

Nu är jag mätt och belåten, väntar på 50 first dates på tv och ska smeka brödskivor hela natten.

Efter träningen idag, så drog jag och min partner upp på Gränby centrum. Hade först planerat att spatsera på stan, men det föll strålar av piss från skyn, så vi valde att hålla oss inomhus...

Trots att utbudet på Gränby inte är lika stort som på stan, så lyckades jag i alla fall bli lite fattigare!



Grönrandig tröja från H&M, och en keps från samma butik. Bra skit!
Dregglade även efter lite nya skor, men lyckades gömma plånboken i kalsongerna...

Cyklade nyss till mataffären för att handla ciggisar till gumman. Visst har hon åldern inne, men jag kännde mig ändå busig. Ni vet, som den gången man var 16 och lyckades handla folköl i någon skum liten kiosk, och därefter drack sig redlös på en halv bira...
Sen krönade man sin fjortisfylla med en rejäl tömmning av magsäcken i närmaste buske!
Kul och vakna dagen efter, och upptäcka bajsränder i kalsongerna?

Oj, tror jag avslutar nu...// Rickelito


Rösta på mig
- som lökringar under armarna

Kommentarer
Postat av: MALIN

B R A KÖP! ;)

2009-06-03 @ 21:35:21
URL: http://www.metrobloggen.se/styleofmen
Postat av: Rickelito

Malin: Man kan ju nästan tro att du jobbar på HM ;)

2009-06-03 @ 21:43:26
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: MALIN

Men vaaa? Vaad kan du ha fått det ifrån?;) neej men ärligt, den där tröjan är sjukt snygg PLUS att den framhäver vackra nyckelben.. och dina är ju såå fina så :D

2009-06-03 @ 22:09:33
URL: http://www.metrobloggen.se/styleofmen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0